آیا کمربند لاغری واقعا باعث لاغری شکم و چربی سوزی میشود؟

ادمین چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 09:25
آیا کمربند لاغری واقعا باعث لاغری شکم و چربی سوزی میشود؟
بیشتر افراد می خواهند سریع و به طور موثر از چربی شکم خود خلاص شوند، ولی می دانند کاهش وزن معمولا چیزی خسته کننده است. در این بین کمربندهای لاغری می تواند انتخاب مناسبی باشد، اما پرسش اساسی درباره آن ها این است که “آیا کمربند لاغری تاثیری دارد؟”

کمربند لاغری چیست

کمربندهای لاغری کمربندهای مخصوصی هستند که از پلیمر مصنوعی تشکیل شده اند، معمولاً مانند لاستیک به نظر می رسند و در برابر چربی و آب و هوامقاوم می باشند که به دور شکم و کمر پیچیده می شوند.

برای لاغری بهترین روش ورزش کردن، تغذیه مناسب و صبر است. اما در این مسیر با استفاده از روش‌های مختلف به عنوان مکمل، می‌توانید لاغری خود را تسریع کنید تا زودتر به آن چیزی که می‌خواهید برسید. برای این کار می‌توانید از کمربند کاهش وزن استفاده کنید.

کمربندهای لاغری با به چالش کشیدن عضلات و چربی‌های شکم و پهلو با حرکات لرزشی و ایجاد گرما باعث از بین رفتن چربی‌ها می‌شوند. تمرینات و ورزش‌هایی که انجام می‌شود باعث حرکت و ارتعاشات عضلات و چربی‌ها می‌شود که در کمربندهای لاغری، تنظیماتی ایجاد شده است که می‌توان فشار و شدت عملکرد آنرا در سطح مورد نظر تنظیم کرد. کمربندهای لاغری از طریق مختلف باعث لاغری می‌شوند.

انواع کمربند لاغری

 کمربندهای لاغری انواع متفاوتی دارند و به همین دلیل کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت. از انواع کمربندهای لاغری می‌توان به کمربندهای لاغری لرزاننده، ضربه زننده و حرارتی اشاره کرد که عملکردی تقریبا مشابه یکدیگر دارند.

در واقع با ایجاد گرمای داخلی موجب از بین رفتن آب بدن و چروکیده و جمع شدن سلول‌ها می‌شوند و در نتیجه سلول‌های چربی تحریک شده و جابجایی انجام می‌شود.

کمربند لاغری ویبروشیپ VibroShape

کمربند لاغری ویبرو شیپ vibro shape ، علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سینه وسر شانه ها استفاده شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد